15 November 2010

saya suda single !

aslm'kum .
hehe, wow ! aku mmg btol2 single da weyh . 
let me tell to entire of this world . hello everybody ! i'm single right now ! 
fuhh ! puas je aku da bgtau . hee . nta laa.
aku mcm ta de hati n perasaan plak sbb aku ta rse pape . rse kcewe pon mcm ta de .
ta tau nape . tapi bgos laa, drp aku frust menonggeng . kn tak elok tu .
urm, do u want to know the silly reason that he gave to me ?
yeah, he said . 
" saya syg awak . sayang sgt . cume saya tkot saya ta dpt jge awak gn baik . 
so, saya rse sya kne lpaskan awak harini jgak . saya hrap awak ta slah phm "
perghh ! as simple as that ha his reason ? ta logik langsong ! 
then, aku da reply mct die, tp until now die ta bls lgi mct aku .
HHA ! bgos laa awak . saya pon rse happy sgt bile da bebas n ta cpl lgi . *chehh !
terima kaseh bnyk2 pde shafiq yg bnyk bgi aku smangt n slalu ade utk aku .
n tak lupe pde miza jgak . terima kseh bnyk2 ! kite mmg twins ever !
ta sngke kn . aku da clash . aku pon cm ta pecaye je .
tapi, ta pe laa. aku redha n terima jea . ta de bnde yg na di sedih kan .
die buknnye suami aku pon yg aku na kne mnangis bgai nak rak mngharap die blik semula pda aku .
ade hikmah di sebalik semua ni kan ? aku cume brharap yg aku akn dpt buang semua ksih syg yg aku da bgi pde die .
aku pon berharap yg aku akn dpt lupekn die ,
secare tak lngsong, nme ZULKARNAIN B. JAMIL akn lenyap tros drp idop aku !
i'll pray for his happiness . ta kesa la pape pon . yg pnting, die mmg ptot lnyap drp idop aku .
mybe die da jmpe pmpuan yg lbih baik drp aku n bole bhagiekan die , sape tau kan ?
n mybe die da berbaik semula gn ex gf die, sape tau kan ?
so, skang . no more boyfie in my life ! 
susa sgt na crik llaki yg btol2 syg dkat kite ni kan ? aduhai .
da laa, pnt da menaip . hehe . assalamualaikum .


aku lapar laa. harini ibu msak lksa jhor ! yummy2 ! sedap ouhh ! hehe, :D

No comments:

Post a Comment