27 December 2010

award :)

assalamualaikum .
hye everyone . hee . 
dpt award lagi drp twins aku , miza . hehe .
so , here that award .


cm biase la , kite kene jwb soalan2 yg dibagi ye . so , lets check it out . hehe .

1. apa nama kamu punya title blog ?
nama aku la , ATHIRAH SANAZI .
haha , tu mnunjukkan aku bangga dgn nama aku ye . :)

2. kenapa kamu letak tu sebagai title 
suka hati aku laa . HHA . maaf, jwpn ksar plak .
oke , aku ta tau na ltak ape , so aku ltak la nama aku .
simple je kan ? ngee ~

3. siapakah teman kamu yang paling kamu sayang ?
aduh , ape senang punya soalan , of course la miza ! twin aku tu ,. hehe .

4. kenapa kamu sayang dia ?
sebab dia adalah bestie aku dunia dan akhirat . selalu selesa dgn dia and die
mesti dnga segala problem aku . hehe . tysm miza .

5. tag award ni pada 6 orang 
err , sape ekh . actually , sape2 pon bole amek ye . aku ta kesa pon . hee .


No comments:

Post a Comment