12 December 2010

i'm back . :))

assalamualaikum .
fuhhhh ! berhabuk suda blog aku nih disebabkan suda lame tak meng'update' di pinky blog aku . hee .
oke2, aku tau korg rindu aku . *perasan sebentar . aku pon rindu korg ! HHA ! merepek meraban jea aku .
urm, pegi penang mmg best . best sbb bole bergurau senda gn sepupu aku yg 'gile2' n adik2 sedara aku yg msih berperangai seperti kanak2 ribena . yea ! aku pon terikut sama cm dieorg jadi knak2 ribena sbentar . AGAGA .
ternyata, mmg best + seronok + happening gilakkss laa ! 
especially gn FAIQ . adik sedara aku yg paling comel bagi aku . HHA ! 


* si comel, faiq .

die ni kan, na tau tak ? suke sgt sakat aku . 
 " alolo, comelnye faiq ." terus kembang membang hidung die bile aku ckp cm tuh . haha . tpi comel !
suke kiss pipi aku . bile aku blom mandi, die akn ckp " hisy, busuk laa " . HHA ! tapi cium jgak , ape nta faiq nih .
bile aku da mndi, aku soh die kiss aku . al-maklumlah, teringin dicium oleh si kecik comel cm die tuh .

hehe . then, dgn sepupu2 aku yg prangai pon lbih kurg same jea gn aku, 'gile' .
* ye, saya mengaku saya gile . wink ! 
let me introduce you all yea . 

HANIS HANANI BT. ISTANADANA . * pelik kan name bpk die . eh ! jgn cuba2 gelak ye ! adik bpk aku tuh . HHA !
kiteorg pggil die nani . sweet like cupcake kn name die ? * sile angguk . :))
umur die 13 tahun, tapi bile tgk die , mcm da besa da . siyes ! ( dpt perkataan nih drp hazirah, act perkataan sbenar die serius, HHA ! sengal itu budak )
mak cik aku kate, nani ni da mcm umur 15 tahun . ta mcm aku, umur 15 tahun, 
tpi bdan kecik setonet jea . ( kuang asam punye mak cik, hehe )
die comel + chubby . kakak kepada IKMAL FAIQ . ( si comel )

HAZIRAH BT. MOHAMAD .
* cun kan budak sorg nih ? hehe, sorry, die suda berpunye . ^.^

die ni pulak umur die 14 tahun .
kami pnggil die hazirah .
perangai 'gile2' , sama cm aku jgak . hehe .
muke matured gile, n yg pling penting cun ! rmai peminat ouhh ! 
die ni pon lbih tnggi drp aku . perghh ! ta mcm tergugat pulak aku kan .


kami slalu glak sama2 . glak kasi gempak punye !
sampai mak aku + mak cik + pak cik aku pelik tgk kteorg yg asyik ktawe jea . hehe .
apa kami kesah ? btol ta , hee .
mlam terakhir sbelum aku gn nani balik drp umah hazirah di kl,
kami tidur same2. hehe. sweet ouhh ! 
sbelum tuh tgk drama 'DI MANA ISTERIKU' kt tv3 .
tergelak2 kiteorg tgk cite tu . na tau sbb ape ? sbb pelakonnye melakonkan watak yg kami rse sgt laa klakar .
sampai pak cik kami ckp " korg ingat ni cite lawak ke ape " . HHA ! sengal btol .


tnga syok mnonton tv, si budak kecik faiq kacau aku plak . jadi pengacau tegar laa die tuh .
aduh, sibuk btol budak tu . HHA ! 
bole dgn muke yg slumber + blurr , die baring + menghempap bdan die kt ats aku .
aduhai , ta de laa berat sgt, cume aku lemas ckit jea . HHA! 
aku pon tolak die smbil ktawe2 , ta mra pon . hehe .
ps tu, die na berikan aku 'hadiah' pulak .
sygnye, 'hadiah' tu ta bole dikeluarkan . HHA ! hadiah tu kentut laa ! 
aduh, sengal btol itu budak faiq . haha .


hehe, oke . lets enjoy this several picture that i had snap at BATU FERINGGHI *betul ke ejaannye nih ? haha, hentam kromo suda .


* peace no war . HHA ! 

* posing poyo . :)

* yea ! jambatan pulau pinang mari ! HHA .

* family aku . kesian kt abg aku ( angah ) ta ikut . pdm muke die ! hehe * kejam .


* ha ! gn sepupu2 aku . nani yg kanan sekali tuh ? ta nmpak ? klik utk tumbesaran .
klau ta nmpak jgak, pegi wt check mate ye . mesti ade prblem tuh . >.<


* terserlah kepoyoan abg aku . ngeh3 , hehe .

oke, itu saje . ta dpt snap bnyk2 . ta sempat lorh .
yg pnting, trip to penang, mmg superb !
n i will definitely miss all my cousin especially faiq, nani n hazirah .
bubye , salam .

No comments:

Post a Comment