06 December 2010

kembara ke KL ! :D

assalamualaikum .
wah ! bgitu lama seyh aku tak berblogging . rindunye dkat blog aku . 
blog ! aku rndu kau laa bungek ! meyh cium ckit, mmmuahh ! HHA ! *gile sbentar .
hehe, yea . aku baru jea balik drp kl . penat pon ta abes lgi, da ta sba na buat entry baru setelah agak lama mengabaikan blog kesayangan aku nih . * walaupun blog saya ta secantik n se'cute' blog2 anda semua .
urm, best ! sbb ape ? sbb dpt jmpe gn cousin aku yg tlah lama mnghilangkn dri . * eh ! mndai2 jea aku . hehe .
sebenarnya, bukannya dikira sbgai kembara sbb yg pegi sane time tuh cume fmily aku sorg .
yelaa, klau kmbara kan rmai2 , ta gitu cik yah oi ?
bertolak pkul 9.30 mlam . mmg syok abes ! suasana yg sejuk + agak menyeramkan . hehe .
dlm kereta , as usual . berjoget dan menari by athirah (me) feat haikal (abg aku).
haha, berjoget lagu BEP , lagu pebende nta . time tuh abg aku yg sorg lagi tnga bergayut *bukan bergayut cm monyet dkat hutan sbela umah korg tuh , tapi berbual di telefon bersama org tersayang kot . hehe .
aku gn abg aku yg sulung tuh ape lgi, kcau die tnga bergayut . HHA ! jerit dkat2 .
aku pnye plan laa tuh , ajak abg aku kcau abg aku yg lagi sorg tuh . hehe . * adik yg baik  kejam . ;D

then, berhenti di R&R pagoh utk berehat seketika smbil mngisi perut yg suda mnyanyikan lagu keroncong . :)
teruskan perjalanan n tiba di kl pkul 3 pagi . hehe . sgt best + syok !
sampai kt kl mcm org jakun je aku bile tgk menara klcc . HHA ! 
jakun bukn sbb ta penah pegi kl, tapi da lme ta pegi sane stelah beberapa thun asyik 'terperap' di rumahku syurgaku di sini . hehe .





* malam sebelum majlis berlangsung . 


* ni laa pengantinnye , cntik kan ? ni cume photoshoot malam jea .



* hehe, pkai baju nih masa hari perkahwinan . ( bukn prkhwinan aku ye , hehe :D )

na tgk ta beberapa brg hntarannye ? ta na tgk suda, aku cume na tunjuk jea . hehe .


* mari2 ! awek cun berderet , sape nak ? bole mntak nombor , hehe .


n nih gmba aku mse hari prkahwinan tuh . ngee ~ saya mmg ta secomel anda n secantik anda kan ?



* termenung mmikirkan bile laa aku yg na kwin plak , tp gn sape ?  HHA ! 


* cousin aku , nani for short . comel + chubby kan die ? hehe .


* adik nani td, yuni for short . ( lupe laa name sebenar die , hehe )


* cun + meletop + cantik kan bunge nih ? bunge ape nta . aku men petik jea kat pelamin tuh , hehe .


* 'assalamualaikum, mk cik, ohhh mak cik ! bukak laa pgar nih, kami dtg na beraya hantar lauk nih ! hehe .



* otw balik drp kl . hehe , wink ur eyes everybody ! >.<


* hehe, jgn laa tgk saya cm tuh, malu laa . HHA !




* chooppp ! kaki sape nih ? kaki aku laa, haha . ganas ta ? mmg pon , hehe . 
urm, oke laa readers . na rehat laa, penat stelah sharian memandu duduk di dalam kerete .
hehe, see u in the next post ya ! bubye .
assalamualaikum . 
*wink2 ! >.<
 



No comments:

Post a Comment