12 February 2011

shisha *betul ke ejaan dia ? argh , hentam .

HELLO AND ASSALAMUALAIKUM .

eh , korang mesti tahu shisha tu apa kan . ala , yang hisap mcm rokok , tapi bukan rokok tu . ada macam2 perisa buah-buahan tu . entah pape kan . FYI , ramai perempuan skang ni yang hisap benda tu . saya ? oh , tidak . sentuh pon ta pernah inikan pula na menghisapnya . ta pernah terlintas kat fikiran pon na hisap benda tu . hehe .

oh man , aku pegi dkat pak cik google untuk tahu info pasal shisha ni and tahu ta apa pak cik google tu cakap ? dia kata shisha ni lebih bahaya daripada rokok tau . banyak karbon monoksida yang boleh masuk dalam badan . oh god ! sesiapa yang hisap shisha tu , na mati cepat ke ? * wah , kejam aku ckp cm tu . hehe *

oi kawan2 , saya na nasihat sikit ni . jauhkan lah diri awak-awak semua daripada benda alh tu ye . ianya sangat membahayakan kesihatan . saya ta na awak semua dapat penyakit and mati cepat . hehe :) 

No comments:

Post a Comment