11 March 2011

hey , aku suka .

assalamualaikum :)

aku suka bila harini last sekola untuk semester ni . ini bermakna esok cuti . yehha ! kau suka ? ofc la korang mesti suka kan . tapi , banyak gila kerja sekolah . cuti dua minggu je , kerja sekolah bertimbun2 mcm sebulan cuti sekola . aduhai . malas la . tau ta aku mls na buat tu semua ? bakar jugak kang kertas2 yg cgu bagi tu nnti *over* . penat la weyh . cuti ni na rehat , kena buat kerja sekolah pulak .

aku mesti merindui kawan2 aku . especially miza dgn farhah . mana tak nye , kawan bertepuk tampar tu . siap main tarik2 telinga lagi *teringat something , hehe* . thanks for being my friend :) love it yah . kita kawan sampai mati kan . sampai kita da besar , nanti kita bole pergi korea sama-sama kan ? bestnye .

aku happy bila kita main renyuk2 kertas jawapan sejarah kita . best kan masa tu , even markah ta tnggi mana , peduli apa ? HOHO . farhah la yang mulakan dulu . kertas aku pulak tu :)

 hehe , see ? apa2 seyh kita . haha . kalau lah cikgu nampak . punah lah segala harapan cikgu . nampak sgt kita mcm ta menghargai subjek sejarah . hihi .

HAPPY HOLIDAY ! 

No comments:

Post a Comment