30 March 2011

hooray hooray ! ;)

ASSALAMUALAIKUM .


hello chingu . hai kawan . *samela chingu dengan kawan kan* . pagi tadi , pergi pesta buku . best gila . naik bas dengan kawan-kawan . syokk giloo . hehe . baru pergi pontian , belum pergi KL nanti . mesti lagi syok kan . excited ;) sayangnya , lupa nak ambil camera dengan cikgu . haih , menyesal tak sudah .

masuk aje dewan tu , tak la terkesima . buku tak banyak sangat pon . biase-biase aje . and aku tak beli buku pape pon . even ada discount gila-gila punya . aku ingatkan sekolah aku aje yang pergi situ masa tu , rupanya ada sekolah lain . haih . semak betul . ramai sangat , lemas aku .

ada DR sape entah bagi ceramah . ala , doktor yang masa tu kena tahan kapal dia masa nak bagi bantuan kat palestin tu . sape entah nama dia . hehe . lupa den . dia berceramah , ada yang taat mendengar . yang bosan tu , ramai yang pergi tengok-tengok buku tanpa menghiraukan doktor tu , termasuk aku . kejam . HHA . kejap aje kat sana . kami ( aku , miza dan farhah ) tersesat sebentar . kesian budak-budak ni , kena tunggu kitaorang . HHA . actually , tak sesat pon . kitaorang ingatkan belum balik lagi , rupa-rupanya diaorang dengan cikgu-cikgu dah tunggu dalam bas . HOHO . sorry korang .

kat sekolah pulak , tak belajar . memang best la . hehe . cikgu ada kerja . kami berkumpul buat satu kumpulan di belakang \tempat duduk aku , miza and farhah/ and mula bercerita tentang macam-macam yang membuat hati aku happy . HHA . I'M HAPPY ! tetiba aje kan . then cikgu Fauzi pulak masuk , memang ketawa tak cukup nafas la . cikgu tu kelakar . tengok muka aje da kelakar . hehe . by the way , balik cepat tau harini . kau hado ? mesti tak kan . HHA .

balik cepat pon , petang tu kena pergi sekolah balik . tolong cikgu dengan miza and farhah . kami kan budak baik . cepat puji , HHA . tolong adam cat dinding bilik guru , buat mural . hehe . boleh tahan lah cantik . hehe . kami tolong aje oke , adam yang mengarahkan . miza asyik spoil je lukisan tu . bape kali kena tauch up balik , mula-mula aku yang spoil kan lukisan tu . HHA . adam dah mengeluh aje , tapi tak marah . hehe . sian dia , kena buli dengan kitaorang . saje aje sabotaj dia .


by the way , saya dah dapat barang yang saya beli secara online . yabedabeduu ! jakun ni , hehe . but unfortunately , there is no picture . until then , tata chingu ;)

No comments:

Post a Comment