07 March 2011

shakala kebebeh :)

ASSALAMUALAIKUM AWAK ! 

huargh , lama giloo ta update blog . ta tau seyh na cerita pasal apa . kesimpulan untuk hari ni , aku happy gila dgn miza and farhah . HOHO . tadi kat kelas kitaorang main mainan 'ci gom pak' . pena dengar ta ? ala , main dia senang je , main terjun2 bangunan . best gila . bila da cedera , bangun balik , then terjun bangunan balik . T__T
tipu la . main dia senang je , sape yang kalah , tangan dia kena pukul pakai dua jari . ala , hard to explain . hehe .

ujian da habis , *eh , bukan aku da ckp ke masa tu* . baru dapat markah math je . aku dapat 100% . pergh , terer ta ? tipu . aku dpt 88% je , ta pe la . bersyukur , aku ta meniru . hehe . miza dpt 91% , farhah dpt 90% . terer kan diaorang , aku je yang ketinggalan . haih , sedih seyh  :'( ta pe , ujian and exam lain kali , i'll do my best . yehha ! *sambil joget ala michael jackson*

minggu depan cuti , hehe . suka . dapat bangun lambat , ta payah belajar selama seminggu . oh , saya mmg malas na belajar . kalau ta ada exam , test or exam besar mcm PMR or SPM , kau fikir aku na belajar ? jangan harap . belajar kat sekolah aje la . penat la aku all out study last year utk PMR *konon* . tahun ni nak berbulan madu la plak . haih . kejap je , setahun je kot . tahun dpn start all out balik , hee :) *peace*

btw , aku rimas la . kau kan da ada gf , gf kau cun melecun lagi . hot pon hot . apa lagi yang kau nak ? aku yang ta comel , yang ta hot , yang ta cun ni pon kau na . kau buta ke ? sian kau , pergi buat pembedahan mata ye . kalau ta , sampai bila2 la kau ta nampak yang aku ni ta cun . kang kalau gf kau serang aku tiba2 nanti cane ? ta naya aku ? ta ke aku jugak yang susa ? haih . sian gf kau kan , dapat lelaki ta berguna cm kau . curang . btw ( by the way ) aku ta suka lelaki curang . mcm kau . jadi , kau da terkeluar daripada senarai lelaki idaman aku . aduh , nape ni ? cara aku ckp mcm aku ni ramai sgt peminat . alahai . pak cik bangla jual carpet tu pon pandang aku sebelah mata je . dia lebih pilih kak limah jadi gadis idaman dia . aww ! chiao , salam .

baru je tengok cerita hantu kak limah balik rumah , jakun la siket . aku tau korang semua da tgk berjuta kali , sampai kak limah tu pon da muak tgk muka korang asyik ngadap dia je , aku baru na tgk . HOHO , biar la . kat rumah aku ta ada panggung wayang , aku tahu korang ada . ni yang na nangis nih . T__T

No comments:

Post a Comment