09 April 2011

happiness :)

ASSALAMUALIKUM .

entry kali ni macam karangan SPM ya panjangnya . jadi , kalau tak suka . tak payah baca . hee :)

oke hye . lama gila tak update blog . #baru sehari . sebelum tu kan , sorry la ye kalau entry ni bosan . kalau rasa bosan tak payah baca . HOHO . semalam , aku dan miza pergi camp sekolah as a photographer . best . seronok . gembira . abang-abang dan kakak-kakak facilitators kat sana semuanya ramah-ramah belaka . baik , cun-cun dan juga machos machos belaka . aww , ni yang best ni . HHA .

seronok but a litttle bit tired . biasalah , photographer kena gerak sana , gerak sini . haih . akitiviti-aktiviti dia best2 belaka . nak join , tapi nanti ta ada sape nak amik gamba diaorang . kan miza ? kesian kat kita kan ? dah la gambar kami tak banyak , hampeh betul . petang tu , ada aktiviti berpasukan . best la . camp motivasi namanya kan , mestilah aktiviti tu berunsurkan kerjasama dalam kumpulan . ada yang menang , ada yg kalah . adat pertandingan . #ceh .

malam , ceramah la . as usual . ceramah tentang persahabatan . aww , time ni yang touching gila babeng kan miza kan ? kita peluk2 sambil nangis sama2 kan miza . aduh , sumpah sweet . "aku mintak maaf kalau aku ada wat salah kat kau , aku sayang kau " tu yang aku bisik kat miza . and miza pon buat cam tu jgak . penceramah tu yang suruh , buat aje la . hehe . sweet kan kami ? ala , kantoi la kita nangis . sebelum tu da ckp da tak nak touching2 , tak nak nangis . hampeh , nangis jugak . hehe . akak faci tu ckp kitaorang ni da mcm adik beradik . miza kakak , aku adik . sebab perangai aku cm budak2 . wah , sampai hati akak ckp cenggitu kan . HHA . si amin kata , kitaorang kembar . last day , pakai baju sama . HHA . tak rancang , but . nama pon twins kan , of course la ade instict yg sama . lalala ~

lepas tu , buat surat untuk dihantar kepada ibu bapa . luahkan la apa yang kita nak luahkan kat situ . bersaksikan lilin . tanpa lampu , gelap gelita . yang hanya cuma lilin . macam penagih dadah da aku tengok . HHA . jahat . tapi best . mcm candle light dinner plak . HOHO . tidur pukul 12.45 if i'm not mistake . malam tu hampir separuh budak lelaki pakai baju melayu dgn kain pelekat . ya Allah , sumpah aku tergoda . sweet nak mampos . tercopot la iman saya tengok diaorang masa tu . aww <3 HHA . #aku suka lelaki pakai baju melayu dgn kain pelekat . abang aku pakai cenggitu pon aku da tergoda . sengal tergoda dgn abg sendiri . HIHI .

esoknya , bangun pagi . ada aktiviti pagi . time ni best . abang-yang-machos-lagi-handsome yang bernama abang Im ajar diaorang silat entah-pape . nama silat dia mmg cenggitu . HOHO . aku kan , aku kan , terpikat kan , terpikat kan , dengan abang-yang-machos-lagi-handsome tu . hee #malu . suara dia time dia nyanyi , swear best gila . merdu . azan and ngaji ape tah lagi kan . eh , asal tibe2 puji dia melebih ni . HHA . oke sambung , akitiviti dia mmg best ah , nak tergelak aje tengok diaorang ni main . aku pon join main kejar-kejar . tak tahu cane tibe2 ade angin yang meniup aku sampai aku terjatuh terseret kat padang tu masa kejar miza . HHA . diam . aku tahu aku mcm budak kecik , main lari2 then jatuh . hampir semua org tengok . malu nyah . qhyrill memerli saya . bagus . petang tu , balik . bye kambing-kambing . HHA .

I CAN FEEL THAT HAPPINESS . HHA . #saya dipanggil kambing oleh abang Im yang jahat kerana saya tak mandi . oke diam .

No comments:

Post a Comment