26 April 2011

it's all about friends .

kawan kawan kawan kawan . semua blog aku berkisahkan kawan . kenapa ? bosan ? aku tak pernah rasa bosan bila bercerita pasal kawan . kawan yang buat aku bahagia , kawan yang buat aku rasa tak ada masalah even aku dalam masalah , kawan yang selalu ada di samping aku tak kira apa juga keadaan , kawan yang paling aku sayang . semua kawan baik aku , aku SAYANG .

aku minta maaf sepenuh hati aku , kalau selama kita berkawan , aku ego , aku selfish , aku buat kau sakit hati , aku annoyed gila , aku buat kau rasa 'ek eleh dia ni , semua nak betul' . bak kata pengetua , semua orang ada perasaan ego . aku turut tergolong dalam ketogori tu , aku mengaku kadang kala aku ego . maafkan aku . seperti kata kau , tak ada sorang manusia pun yang sempurna . begitu jugak aku .

aku akan cuba untuk perbetulkan kesilapan aku , demi persahabatan kita . ya , persahabatan yang lebih berharga berbanding harta . kadang kala kau merajuk , tak tahu sebab apa . rupanya dalam diam , aku punca kau merajuk , kecil hati , sakit hati . aku minta maaf . dan secara jujurnya , kadang kala juga aku merajuk dengan kau . tapi kau tak tahu sebab aku tak pernah tunjuk rasa merajuk hanya benda yang kecil tu . pada aku , pasal benda kecil , ta kan aku nak merajuk kot . macam budak-budak kan . ya , kita dah besar . dah dewasa . dah matang . tapi tak salah kan kalau kita keluar hang out sama-sama ? kenapa kau rasa bila kita hang out sama-sama tu mempengaruhi usia kita ? tak salah kan kalau seorang pelajar berumur 16 tahun keluar hang out sama-sama dengan kawan-kawannya ?

tak apa , maaf sekali lagi kalau aku ada buat salah . aku manusia biasa yang selalu melakukan kesalahan . aku harap tak ada lagi sengketa antara kita #cheh . amin .

No comments:

Post a Comment