06 June 2011

MISS

ASSALAMUALAIKUM



* ni padahnya kalau hampir sebulan tak online. bukan bak berlagak. korang punya dah tentu lagi lebih daripada ini kan.




aku rindu. rindu kawan-kawan aku, rindu sekolah, rindu cikgu. #konon je. tapi yang rindu kawan-kawan tu, honestly memang aku rindu mereka. lama kan kita tak jumpa even baru haritu jumpa masa pergi lawatan. aww, miss you big much!

baru baik demam setelah 4 hari berturut-turut demam + sakit tekak + batuk + selsema. demam paling teruk seumur hidup aku. bila makan ubat, baik. lepas tu demam balik, baik balik. demam balik, baik balik. demam balik, baik balik. eh, macam na kena sepak aje demam ni. main-main kan saya pulak ye. nanti kau. hee. syukur alhamdulillah, suda baik demam. mungkin demam disebabkan terlalu happy pergi rombongan sampai tak ingat dunia. yela, mana taknya. jerit sana sini macam ibu hilang anak. hihi.

sejuk, tu yang aku rasa sepanjang aku demam. hanya selubung dalam selimut tanpa melakukan apa-apa aktiviti sihat selain buang air liur basi. hee. sepanjang demam tak ada selera lansung na makan, sakit tekak la katakan. tapi best jugak demam, ada ibu saya yang menjaga saya dengan baik sekali. oh, i'm touched you! thanks ibu. you are the superb mother in this world and i love you.

sejuk, tu yang aku dan kawan-kawan aku yang lain rasa masa masuk dalam snow walk kat icity. hee. first time pegi sana, jakun la sikit. al maklumlah, kat tempat aku ni mana la ada tempat cam tu. kalau ada confirm aku pergi ulang-alik selalu. hehe. oh ya, saya suda beli cermin mata nerd. hohoi, suka habis!

No comments:

Post a Comment