31 October 2010

i want that damn muchh ! !

aslm'kum .
huwaaa ! ! i want that so strongly maa ! 
arghh ! ta kire, na jgak ! ada pham ! 
haha, ttbe jea kn aku nh . alaa, klau na tau pbende yg aku na sgt smpai terbawa2 dlm mmpi tu,
ni ha bnde nye :-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



haishh ! ni la bnde nye . mesti best kn klau aku ade camera ny .
satu pon jadi la, please ! ! tlong la blikn utk aku, hehe .
sape tlg blikan, aku bgi gule2 lima bijik, klau ta ckup gak, blilah sndri ! HHA  :))
alaaa, na jgak bnde nh ! ta pe2, ta na blikn ta pe . aku bole bli sndri laa ! bweerkk ! c(:
hehe, *nta bile la aku dpt beli bnde nh . time aku da kje pon blom tntu dpt beli .
hehe, tapi ta pe . aku akn usaha kn jgak .
yarhh ! usaha kan tangga kejayaan ! chewahh ! HHA .
bye, assalamualaikum .

p/s : sila jwb salam saya ya, klau ta, anda akn mndpt dosa free shaje . hehe .


No comments:

Post a Comment