30 October 2010

kesian mereka =(





aslm'kum everybody . 
mcm title aku, aku ksian sgt dkat mreka . whos them ?
ni ha budaknye ,
-miza
-abang aku .

haishh ! sumenye sbb msing2 kene heartbroken . cian mreka tau .
mreka syg sgt dkat ex dyorg tuh . tp na wt cne, mybe da ta de jdoh kot .
urm, psl abg aku . cian die, ex die dump him without strong reason . maybe she had another boy .
haihh ! so cruel that girl did my brother like that . ttbe jea, aku tgk abg aku cm frust menonggeng smacam .
* ta dela smpai mnonggeng ye :)
die ade tnye gk pndapat aku, 
n aku ckp, 'bia jea pmpuan tu . da die da ta suke n syg kau, wtpe kau tggu n hrap lagi prempuan cm tuh .
 ta yah la kau na terhegeh2 na pjuk die supaya die blik dkat kau semule, 
n tayah la kau na trhegeh2 syg dkat die sdgkan die ta prnh na hargai kau .
crik jea prempuan lain, rmai lgi dkat luar sne tuh . '
huh ! puas hati aku dpt ckp gn die cm tuh .
abg aku yg first pon skong ape yg aku ckp sbb die pon prnah kne dump gn ex die.
kih3, kesian mreka .

about miza .

urm, smalam . she make an announcement that she broke with safwan .
the reason that safwan give cume sbb akk die yg sorg tu ta mrestui hbungn die gn miza .
haihh ! ape seyh safwan tu . btol kte azam, watpe safwan ikot je ckp akk2 die.
sdgkn yg na bercinte or ber'couple' buknnye akk die, BUT HIM !!
aiyyo ! miza plak mcm ceria semacam jea .
tp aku tau die buat cm tu sbb na ttup prasaan sdih n kcewa die .
sape la yg ta kcewa n sedih klau org yg pling kite syg tggalkan kite .
aku sndri pon akn kcewa .

tp, ta pe . mybe mreka da ta de jdoh, na wt cane lagi kn .
tp, jgn sampai safwan mnyesal sbb buat miza mcm ni suda .
n jgn smpai die mnyesal sbb ta hargai org yg ade gn die mse tu adela miza.
mybe one day, he will come back n begging to miza say that he want miza tu accept him back.
i said, MAYBE !
klau aku jadi miza mse tu, just, GOODBYE !
die da wt cm tu, then sng2 die jea na sruh kite trime die balik .

tp klau mmg btol2 kite na trime die semule, mybe prasaan tu mgmbil mase yg lame utk datang kn ?
haihh ! whatever it is, just be strong oke ! all these are test from Allah .
so, just accept it dengan redha .
salam .

No comments:

Post a Comment