18 November 2010

best ! :))

assalamualaikum .
ha, ye . dlm mase beberapa hari ni aku jadi blogger tegar pule ye .
hehe, sbbnye , bnyk bnde yg na aku cite n luahkan dkat blog aku nh .
oke, tadi aku online fb . then , bce laa status org2 lain .
scroll pnye scroll , then aku terbace status sorg hamba Allah ni yg bernama ZUL*******
hehe, korg na tau ta ape yg die tulis . die perli aku beb ! 
ha, see this image .

* click utk tumbesaran yg sihat ye .

aku pon ape lagi, agak panas jgak laa bile die buat status cm tuh . aku tau die tujukan dkat aku sbb sbelum ni,
aku ade wt status yg memerli die n mybe menyakitkan hati die .
oke, ni yg aku blas plak .

*click utk tumbesaran juge ye .

hehe, alahai . best je aku perli die time tuh .
n tanpa disangka-sangka , rmai pulak kwn2 aku yg comment n back up aku .
die pon turut comment sekali . aiyya ! sibuk jugak .
tapi ta pela, makin best laa jadinye bile die pon ade skali .
hehe, aku, miza, zatul, azam , n farhah pon turut memerli die .
HHA ! aku rase, die da malu gile da time tuh . n u know what, bole die ckp kami ni budak kampung ?
aduhai , ta de modal la tuh na bls balik pe yg kami ckp . HHA !
lawak seyh . mmg best laa tadi, aku bace comment dieorg, aku gelak sendiri dpn netbook aku ni .
hehe , bungek ! entah la , aku just geram psl ape yg die da buat .
n aku geram + sakit hati bile die kate die da cube utk setia gn aku, tapi ta bole . WTH ?
da agak da yg die mmg da ade perempuan lain .
ta pe, aku ta kesa . moge die berbghagie la dgn gf baru die tuh .
oke laa, salam .



No comments:

Post a Comment