17 November 2010

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA ! :D

aslm'kum .
hye everybody ! spatutnye smalam aku post kan psal raya haji ni .
tpi oleh sebab aku mrah smalam, ta jdi laa na post entry psl ni .
oke, once again . SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kpada semua umat islam di seluruh dunie ye .
hehe, seronok jea semalam balik kampung . 
meh aku cite ckit suasana di kampung aku semalam . hehe . :D
setibanya di kampung , aku btol2 ta expected yg my beloved cousin, tasha ade skali . wow ! bestnye !
ade geng laa aku nmpaknya . lgi2 kepala die yg gile2 same cm aku . ngeh3 .
msok jea dlm uma nenek aku, aku terus terpa ke arah dia untuk mengetahui perkembangan dri die . *chewahh !
haha, die ni ade rmai secret admire tau ! al maklum laa, org nye pon cntek dan cun melecun gitu !
hehe, die cite laa psal die n ex2 die . aku na tekankan di sini ye, EX2 BF tu ! HHA . 
die kte die pon da single mcm aku . wow ! ta sngke pule ye . mcm hari single sedunia laa plak . HHA !
then, da abes cite psl die, die tnye aku plak cne aku bole ptus gn ex aku .
aku pon cite laa, n as my thought, her impression sama mcm farhah n miza .
die pon ta pecaya gak alasan yg diberi oleh ex aku . haha .
budus aje . then, aku ingatkan cite psl die da abes,
rupenye blom lagi . aduh, terpakse laa aku mnjadi pndengar yg setia . huhu !
lame gak kisah die ni, tub tub, da pkul 12 lbih . 
aku pon tido laa dgn nyenyaknye sambil berdengkur .
esok nye, mase utk melihat org2 kmpung mnyembelih lmbu .
perghh ! seram seot ! tapi, ta de laa seram mne pon . =='
akhirnya, lmbu tu pon tlah selamat disembelih . meronta2 die lps kne smbelih tuh .
pas tu, mse utk melapah dging lmbu dan diberi kpd org2 kmpung .
bnyk ouhh ! ibu aku dpt bnyk gilakks dging lmbu smpai hampir ta muat peti ais di rumah kami . hehe .
smbung cite balik ,
then, ptgnye, kami pon balik ke umah . 
dlm perjalanan tuh , ade lgu KALAU BERPACARAN yg berkumandang di radio .
abg aku punye la minat gn lagu nh, ape seyh . aku skadar suke gitu2 jea .
then bole die joget dkat dlm kete . HHA ! aku mule2 tgk je, tpi lme2 aku join gak ! HHA !
kiteorg joget ala2 tarian 80-an gitu ! sambil nyanyi . haha, best wook ! eppy gilakks mse tuh .
budus aje perbuatan kami tuh . hehe .
pape pon , aku happy sgt ! 
k laa, tgn aku da an kontot da akibat asyik menaip keyboard netbook ni aje . hehe .
bye, assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment