23 December 2010

i got a tag again . tehee :)

assalamualaikum .
gud evening everybody . hehe .
oke , harini aku dpt tag drp cik qasrina . hehe . time kaseh yaa :)
oke , lets start it yaww ! ngeh3 .


1 . apakah status anda ?
wah ! soalan cepuk perak emas nih . hehe .
mestila single mingle . ta de sape na kt aku nih ha .
korang ade sape2 yg na recommendkan kt aku ke ? HHA .
oke , saya merepek . ^^

2. ceritakan tentang diri anda 
wah ! na berkenalan la ni kan ? haha .
nama penuh aku ATHIRAH BINTI SANAZI .
* pendek kan nama aku ? hehe .
panggil aku tira atau tie . suka gila dgn warna purple .
dan yg pastinya , suka robert pattinson . :)

3. ceritakan tentang blog anda
blog ni simple je . ade bintang2 gitu . HHA .
tarikh blog nih wujud pon ta ingat la . suda lupa . HHA .

4. apakah pandangan anda tentang dunia blog ?
urm , blog tempat luahkan segala isi hati kite selain diary .
so , best kan bile berblogging ?

5. nasihat anda kepada rakan anda yang baru nak buat blog
teruskan je ye . blogging mmg best tau ! :)

6. nyatakan keunikan kepada blog anda
err , entah la . orang lain yang tgk blog nih mybe tahu ape keunikan blog nih >.<

7. sampai bilakah anda akan menulis blog dan apakah impian anda dalam dunia blog.
selagi aku still ada mood nak teruskan berblogging kt blog aku nih , aku akn teruskan .
impian tu , dpt berkawan gn blogger2 yg lain . ^^

8. tag empat orang

siapa yang na tag nih bole amik oke . ta pyah malu2 or segan2 . aceceh , hehe .
salam .






No comments:

Post a Comment