21 December 2010

i got a tag :)

assalamualaikum darling ! eii , menari2 bulu ketiak aku . geli je pggil darling . chehh ! HHA .
oke , tadi , check kt shoutbox . zuai bagi saya tag . hehe .
thanks yaa . err , ni utk awak ye zuai . seriously , sya ingat awak nih perempuan , rupenya lelaki .
hehe , jgn mara ha . yela , blog awak pink + cute plak tuh . hee .
oke , we start it yaa .

* ha ! look at this ! cute isn't it ?

1. siapekah name anda ? ( full name + nickname )
nama saya ATHIRAH BINTI SANAZI .
can call me tira or tie sahaja . hee :)

2. makanan kegemaran + minuman ? 
err , saya suka makan laksa penang and semua makanan masakan mak saya .
dia masak superb beb . HHA . suke minum air jus durian belanda , milo , nescafe gn teh tarik . :)

3. anda suke fashion macam mane ?
fashion yg cane ekh ? ta tau laa , yg penting kemas + nampak cantik . ^^

4.bile tarikh lahir anda ?
korang rase bila ? HHA . 9 november 1995 . 
nape tnye ? na bagi hadiah ekh ? kalau bole , mini cooper satu ye . HHA .

5. apa nombor bertuah anda ?
act , dlm hidup aku ta de istilah nmbor bertuah ke ape . chehh ! hehe , tpi betul laa .
sorry , can't answer your question . :)

6.lagu apa yang suke anda dengar ?
- lagu2 taylor swift .  
- lagu bruno mars especially talking to the moon .

7. ucapan yang paling anda suke dengar ?
err , pape asalkan ucapan yg baik2 dan mmpu buat aku ketawa . :)

8. anda suke warne ape ?
of course wrna purple ! HHA . yg lain wrna pink , biru n maroon .

9. anda sekolah mane ?
currently study at SMK AYER BALOI , PONTIAN .

10.  ucapan untuk semua bloggers ?
JANGAN KESAH APA ORANG LAIN CAKAP PASAL KORANG ,
JUST GO ON WITH YOUR LIFE .
*wink2 ! ^.^

No comments:

Post a Comment