20 December 2010

why i become like this ?

yeah ! gud morning n assalamualaikum .
why i become like this ekh ? this tu bermaksud 'gatal' .
atau dalam bahasa orang inggeris laa kan , flirt . ouhh no ! i don't want to be like that actually .
HHA . kenapa nta . since i'm single laa . gatal aku bukan yg gedik2 depan lelaki tuh .
lain ckit , gatal aku dekat belakang lelaki tu , which means lelaki tu ta tau yg dlm diam aku
memuji ketampanan beliau . chehh ! haha . 


yela , kalau perempuan yg gedik + ngade2 tu kan , msti da lame tanpa segan silu mintak no telefon 
lelaki tu kan ? tpi saya ta mcm tu ye . harap maklum . hee . 
haha , meh aku cite ckit situasi ke'gatalan' aku . ni perbualan antara aku gn ibu aku . 
haha , so . keep reading kalau na tau ye . :)


mase tu , ibu aku baru balik drp majlis kahwin sedara aku , tapi aku ta pegi . so , ibu aku cerita la pasal mase die kt sana .

ibu  : tadi jurunikah kt majlis kahwin tu muda lagi . bagus betul , muda lagi da jadi jurunikah .
aku : eh ! yeke ibu ? hensem ta ? *terus tanye soalan nih . LOL
ibu  : err , boleh la hensem .
aku : la yeke , sayangnya kakak ta pegi tadi . kalau ta , bole husha jurunikah tu kan ? *sambil tersenyum kambing dan memandang ke arah abang aku . abang aku pelik dgn aku . HHA !
aku : ape tgok2 ? betul pe aku ckp . kn bagus kalau dpt bf yg ade pelajaran mcm jurunikah tu . muda lagi plak tu haha . *abang aku sengih je .


situasi lagi satu ni mase nak amik abang aku kt kolej die . yela , na amik barang2 die yg berlambak tu sbb die da start cuti semester . situasi di hostel abang aku , which means , ramai lelaki . HHA . tapi aku tggu dlm kereta je ye .

aku        : aduh , lambat betul laa angah nih . bnyak sgt gaknye barang die tu na bawak balik . hisy ! *mngeluh aje aku nih . hehe .
adik aku : kejap lagi sampai la tu .
aku        : eh , kwn angah ade yg hensem2 ta agknye ekh ? kalau ade , suruh die mintakkan no la . *oke , yg ni just main2 ye . haha . gatalnya aku . *sedar pon . hee . :)
adik aku : nta kau , gatal betul . semua lelaki hensem kau na husha . * see ! adik aku pon sedar dgn sikap aku. :)
aku        : ala , kau ingat aku betul2 ke na mintak nombor dieorg tu , main2 je laa . saje je . lagipon , aku kn da single mingle . haha .


situasi yg ketiga nih plak , semalam mase aku na pegi pontian beli shawl . hehe . time tu , dlm kereta laa . abg aku tnga drive . then , kt tepi jlan tu ade sorang mamat ensem kot . ta nmpk sgt sbb agk gelap mase tu . hehe . then mase tu ta psang air cond , bukak tingkap je .

aku : eh ! ade mamat ensem ! usha laa , ape lagi ! haha . phewiit ! * dgn nada perlahan ye . die ta dnga pon . saje je wt cm tu . hehe .

bile ade mamat ensem lalu lagi , aku buat bnde yg sama . HHA ! gile kan saya . oke , sebenanye tu semua cume na mnghiburkan hati aku je . yela , aku single , so ta de bnde yg bole mnongkong aku utk buat bnde2 tu semua . 
haha . 


kepada perempuan yg da ade bf di luar sana , jgn risau la .saya ta kan ganggu bf orang . saya masih waras lagi . kalau saya na rasa pelempang maut drp perempuan tuh , mmg saya akn buat la . HHA . tpi , aku ta kn ggu punye bf orang . carik yg single . and kalau la betul2 da ade lelaki yg single n betul2 da memikat hati aku yg da jadi keras sjak clash nih , haha . baru laa aku couple balik . kalau ta , tggu da besar nti je la nmpaknye .


No comments:

Post a Comment