14 December 2010

stress ! arghhh !!

ye ! saya sdg stress ! so please, don't disturb me ! arghhh !! * ttbe je .
eh , eh , stress sgt laa aku nih smpai lupe nak bagi salam . hehe, assalamualaikum .
fuhhh ! *bukan program fuhhh yg kt tv 3 tuh . lame suda aku tak update entry baru kt blog purple aku nih .
yeah ! purple is the best colour ever ! nobody can change u in my heart babeh ! *ckp dgn warne purple kjap . :)


* harap maaf , gambar di atas tak de kene mngene gn tajuk post . saje je tempekkan gmba nih, suke tgk taylor swift yg comel + ayu gitu . * senyum sumbing . :D

bukan pe, tekak idea ni da kering kontang bak kemarau, ta tau na tulis entry pasal ape .
so, skarang nih, na laa cite psal kebengangan aku + stress !!
klau hampa ta na tau dak paa, pi men jauh2 sat na . * hehe, telo kedah plak . eh ! kedah ke ?

oke, ceritanya begini . * chehh !
ex bf aku ajak aku cpl balik .
tak dengar ?? aku repeat , EX BF AKU, AJAK AKU COUPLE BALIK !!
ha, dnga da ? gile kan die ? ye ! mmg die gile .
nta pape ajak aku cpl balik . scandal keliling kepala pinggang, pegila cpl gn dieorg . carik aku watpe ?
hisy ! then, mulela gune ayat2 manis yg da jadi pahit da bagi aku .
hang ingat aku percaya ? jgn hrap laa . pegi buang sayang kau yg selalu kau ckp kt aku tu dkat tong sampah buruk dpan umah kau tuh ! syg tak ikhlas, baik ta pyah ckp . 
buang air liur kau je ckp kt aku cm tuh . i'll never believe it , got it ??!
ckp syg tapi ape benda yg kau buat yg mnunjukkan kau syg kat aku ha ? bagitahu aku sikit !
ta ade ! klau ade pon , ckit saje . 
sbb tu aku ta na cpl gn kau balik , ada paham ? klau ta phm jgak , ta tau laa na wt cane supaya kau phm .
i admit it that i still love u, but it doesn't mean i want go back with you . huwaaaa ! tension !
sape ade tips utk hilangkan tension + stress ?? klau ade, kasi tau aku ye .
kalau kene rendam kepala dlam air teh selama 1 jam pon aku snggup asalkan aku dpt hilangkan tension . *senyum tawar + pahit .



No comments:

Post a Comment