12 December 2010

tag2 !

assalamualaikum .
peep, peep ! saya ditag oleh azam .
oke, lets start ye .

apa benda yang paling penting dalam hidup korang

mestilah handphone, netbook, baju, seluar n mcam2 lagi laa . ta kn na tulis semua kt sini kan .
sampai tahun depan pon belum tentu habis . hehe .
klau manusia yg penting dlm hidup aku mestila parents, family, bestie ( miza ) , kwn2 .

benda terakhir yg korang beli gune duit korang sendiri

ape ekh ? rase2 nye pencuci muke fair n lovely yg berharga RM 4.90 je . murah kan ?
so, ,mari laa rmai2 kite beli pencuci muke tuh . ngeh3 .

di manakah tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti 

urm , of course laa kat rumah . time tuh, insyaAllah, rumah parents aku da menjadi banglo yg dihadiahkan oleh 
aku . hehe . tema perkahwinan aku mestila di taman tema air . eh ! bukan ! hehe .
aku nak tema perkahwinan aku nanti ade ala-ala mcm fairytale gitu . chehh ! 
then , pengantin akan di arak dgn menaiki kerete mini cooper . perghh ! superb seyh ! HHA ! * angan2 saje ye, harap maklum . 

adakah korang sedang bercinta sekarang ?

mestila suda . bercinta dgn Tuhan , Nabi , family dan diri aku sendiri .
bercinta dgn org yg bukan muhrim, belum lagi .
belum masenye laa . sekarang baru umur 15 tahun da na bercinta .
haprak ! hehe . :)

berapa lama korang akan mencinta kekasih korang ?

as long as he love me too . 

di manakah korang selalu jumpe kekasih korang ?

kekasih pon ta de, na jmpe cane . aduhai ! 

novel / buku / majalah yang terakhir korang beli

sebuah novel bertajuk pebende nta . malas na pegi tgk . hehe . berharga RM 19.90 di kedai buke HARRIS , JUSCO TEBERAU , JB .

apakah nama penuh korang ?

aduh, nama penuh pon na tnye ke . ta de ke soalan yg lebih relevan . hehe .
oke, name aku TAYLOR SWIFT
aikk ? bukan ! HAHA .
name penuh aku , ATHIRAH BINTI SANAZI .
harap maklum ye . ye saya tahu nama saya tersangatlah pendek .
tapi, unik ape kan ? >.<

antara mak gn ayah korang, yang mana korang lebih mesra ?

mestilah ibu aku . kn ibu yg melahirkan kite . chehh ! klau gn ibu aku, aku akn cerite mcm2 kt die .
psl kt sekolah laa, psl kwn2 aku laa, psl ex bf aku laa . hehe .
die oke je . tp klau gn bapak aku, takut ckit tgk muke die tnga serius .
tapi bole laa . bile bergurau gn die time die ta serius, mmg asyik ketawe n meleset2 badan aku kt
die . hehe . ( anak mnje gitu ) chehh ! :)

namakan orang yang korang betul2 na jumpe dalam hidup korang

sape ekh ? err, nta laa . rasenye aku ta na jmpe sape2 . hee . :)

adakah korang basuh baju sendiri ?

no comment . HHA !

di manakah tempat yang korang betul2 nak pergi ? 

kalau ade rezeki, insyaAllah aku na pegi Korea , Mekah , Jepun . hehe .

pilih salah satu, peluk atau cium

mestila peluk . much better . haha . soalan sengal .

beritahu 3 benda orang yang tag korang 

sape ? azam ? ouhh, die tu lain sikit , HHA ! die nih gile bebenor dgn sains . seorang yg gile2 . 
ta bole na buat muke serius , asyik na ketawe je . baik kot . hehe . :)

5 benda yang korang sayang dalam hidup nih 

- handphone
- netbook aku
- teddy bear aku . ^^
- spongebob aku
- mestilah duit aku . HHA !

5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar 

- taylor swift ( mine )
- taylor swift ( speak now )
- muse ( unintended )
- nta
- nta

* actually aku bukan selau dengar lagu2 ni semua kecuali time bosan . 
and ape2 lagu yg sedap didengar , aku layan je . hehe .

bila tarikh lahir korang ?

tu pon ta tau ke ? 9 november 1995 .
da 15 tahun rupenye aku . hehe .

5 orang blogger yang korang na tag 

adushh ! sape ha ?
sape2 je laa . hehe .

cerita sikit blogger pertama yang korang tag

nothing to display . :)






No comments:

Post a Comment