26 January 2011

antara hidup dan mati . wow !



anneyong ! eh , betul ke ejaan dia . ah , lantakla . saya dalam dilema . sebab apa ? sebab saya suda dijodohkan dengan seseorang . oh tidak ! OMG . tau ta , kawan saya , mereka semua merancang sesuatu untuk satukan saya dengan budak tu . pebende yang mereka rancangkan pon aku ta tau . rahsia la kononnya . geram betul . ngok .

kata miza , lelaki sempurna da ada depan mata , amik je la . wah , senang je dia cakap . yang na couple nye aku nanti . memangla dia tu hampir sempurna , tapi aku still na single . malas la na couple buat masa sekarang ni . aceceh , hehe .
na belajar je , da la subjek yang aku amik ni sekarang ni makin susa . na fikir pasal couple pulak . malas aku . lagipun , bole ke aku buat dia gembira andai kata aku da couple dengan dia nanti ? ta mungkin kot . yang peliknya , dia da couple . kawan2 aku ni ha yang beria-ria sangat na aku couple dengan dia . ta baik tau merosakkan rumah tangga orang lain . Tuhan mara tau . hehe .

kesimpulannya , sejauh mana pon kawan-kawanku yang tercinta na menyatukan aku dengan dia , jawapan aku still TIDAK . ada paham ? sebabnya , SAYA , ATHIRAH BINTI SANAZI BELUM BERSEDIA HENDAK MENDIRIKAN RUMAH TANGGA COUPLE DI USIA SEBEGINI . HARAP MAKLUM , SEKIAN TERIMA KASIH . 


walaupun sebenarnya aku still suka sikit kat dia . HHA . shhh ! diam2 tau , jangan bagitahu sapa2 . hehehe .

1 comment: