08 January 2011

sila jerit dan tepuk tangan . yeahh ! :)

assalamualaikum you all . HHA . LOL . fuhh ! akhirnya siap jugak blog miza aku tolong edit kan . hehe . amacam miza , puas suda ? kalau belum puas , aku akan cuba tolong lagi . kalau belum puas lagi , aku akn tlg lagi . tapi kalau belum puas jugak , aku sabotaj blog kau . hehehe . * sila byangkan aku tengah ketawa jahat dan membuat muka yg tersangat jahat . ta de la , gurau je . mau aku 44 hari ta makan sebab kena lempang laju2 dgn kau . HHA ! :D 


so , mari kita tengok2 blog miza ye . * miza , aku da tlong promote blog kau nih . upah ta da kaa ? ^^


tadi kan , na tahu ta ? betul na tahu ? ta menyesal kaa ? oke , aku bagitahu jgak . aku buat kuih karipap . wohoo ! tepuk tangan and jerit kuat2 mcm cipanzi sikit . HHA ! eh , eh . correction . aku tlg je , mak aku yang buat inti dia . aku tolong cetak je . kira tolong la jgak tu kan . hehe . alaa , no picture want to show . ta sempat la . al-maklum lah , tengah serius membuat kuih . konsisten la katakan . haha . 


seminggu bersekolah amat memenatkan . cewahh ! oke la kelas 4 Setia nih . aku amik subjek tambahan , biology , fizik , kimia , add math , rc . wah ! takut je rasa na belajar tu semua . susah la katanya . ta pe2 , kata na jadi doktor pakar / pensyarah , mestilah study tu semua, betul ta . kalau da besar and da berjaya nanti , gerenti aku ta mnyesal sebab belajar rajin2 masa ni . wahh ! bersemangat nih . babai :)


na makan karipap laa . lapar . HHA .

1 comment: