05 January 2011

wow ! saya suka , lain kali buat lagi ekh . ;)

huwaaa ! dunia sgt kejam ! wah , aku lagi kejam sbb ckp cm tuh . HHA . gila . ibu , tolong ! ada lelaki gila ! takottt ! huwaa ! nak balik , nak balik ! ni la perasaan aku bila ada seorang mamat gila yang betul2 gila bagi aku . tadi , time kt sekolah , kan dduk dalam dewan , so ramai la student form 4 kat situ . program orientasi la kononnya . tapi ta macam orientasi , aku rasa macam da ada dalam zoo . cause what ? disebabkan perangai sesetengah budak lelaki yang jakun macam cipan a.k.a monyet . superb bising dewan tu , cikgu da berbuih da mulut tegur , bukan setakat berbuih , tapi macam da na termuntah da tegur budak2 ni yg bising especially lelaki . tapi , ta semua lelaki mcm tu la . yg dduk depan semua baik2 , diam je . bagus . aku suka lelaki macam tu . HHA . yang perempuannya pulak , tergedik2 . bukan aku . bukan kawan2 aku . bukan budak kelas aku yg dulu , 3RK . tapi , budak yg duduk belakang2 nun jauh di sana tu ha yang ta habis2 dengan perangai gediknya yang ta mahu diubah bila ada lelaki . ha ! tu lebih tepat dan padat . hee . 

pas tu , penolong kanan 1 sekolah aku masuk dewan tu . na berucap sikit katanya . tapi , bukan sikit , berbakul-bakul dia berucap . hehe :) then , tiba2 ! jeng jeng jeng , suasana jadi gelap gelita . tiba2 , bushhhh ! HHA . nervous ta bila aku ckp cm tu ? tipu je tu , saje na bagi korang nervous sikit dengar cerita aku nih . hehe . lepas tu , cikgu nih panggil sorang2 nama yang dapat result cemerlang masa PMR hari tu . mula2 Heng Jia Wen , Loh Sei Ying , Azam bin Sidek . lepas tu , aku da takut . alamak ! lepas ni macam nama aku je . aduhai . ta pe2 , cool . then , Athirah bin Sanazi . perhatikan di situ ye . bin ? aduh , sejak bila aku tukar jantina nih . ta mau la jadi lelaki , na jadi perempuan ! then , cikgu tu macam dengar je aku bebel sorang2 yang dia sebut nama aku salah , hehe . pas tu , dia betulkan la balik nama aku . ha , baru betul perempuan melayu terakhir . HHA . jangan muntah ijau sudah la bila korang baca . hehe .

lepas tu , diikuti dgn nama kawan2 aku yg lain . just imagine , malu dia . masyaAllah , Allah je la yg tahu . tu baru budak2 form 4 je yg ada , da malu gaban . ha ! ni yg aku na cerita nih . focus utama aku na post kan entry ni . oke 
. time syok2 berdiri kt depan sambil dengar cikgu bebel , tiba2 aku terpandangkan sorang budak lelaki nih . korang tahu dia buat apa ? ta tahu kan , ha sini aku na cerita . hehe . dia bangun and cakap dengan gentle nya yang dia da jatuh cinta dgn aku . HHA ! tipu2 ! aku tipu je tu . hehe . dia ta bangun , dia just duduk sambil buat benda bodo yang aku benci . tahu ta , dia buat aksi gila ! macam org gila kt tanjung rambutan tu . dia muncungkan mulut dia tanda na kiss aku . whatthe ??? perghh ! kurang ajar punya budak . mahu aku sembelih dia pas tu kerat 10 buat sup then bagi orang makan . gila kan ! dengan muka menyampahnya , aku toleh tempat lain , ta pandang dia langsung pon lepas tu . hisy ! desperate sgt agaknya na cium perempuan . sorry , kau salah org la kalau kau na buat tu semua kt aku . kalau kau na rase penumbuk + pelempang + tendangan maut drp aku , cuba la . 
sengal punya budak . 

wow ! saya suka ! lain kali buat lagi ekh ;) * hanya perli semata-mata . 

kalau ada budak kecik yang na kiss aku macam ni ta pe , dia na kiss sejuta kali pon aku sanggup !
aww ! comel beb ! phewit ! HHA .


No comments:

Post a Comment