02 January 2011

super flow in a river . hehe :)

dear munirah , tysm for the superb award yaa . :)
oke , lets see the SUPERMAN award ! yearghh ! feel excited anyway . HHA .


hehe , oke . time to answer her question . 

1. siapa superhero yang paling kamu minat and paling superb la ?

superman ? oh , tidak . ta best .
spiderman ? nope ! lemah .
catwoman ? TIDAK ! seksi ! HHA .
err , sape lagi ekh ?
bapak aku ? err , superhero ke ? hero bagi aku . hehe .
tapi , aku prefer iron man . yearghh !
cause what ? cause org yg mencipta iron man itu sungguh superb + brilliant sbb ada idea mcm tu .
and , and costume iron man made of from iron ! kuat beb ! ta mcm superhero yg lain .
costume lembik semacam je . HHA .
* pnjg btol jwpn aku kann ? ta pe , aku mmg suka bebel . hee :)

2. kalau kamu ada power , nak kuasa apa ?

aku nak kuasa yg bole membuatkan aku mencipta something yg superb n bole mmbanggakan
dunia dgn ciptaan aku . kira ada kuasa dari segi akal dan fikiran serta kepandaian aku la .
dgn kepandaian kite bole wt something yg kite nak . kan ?

3. tag to 3 superb readers yg korang rase mmg gila super .

- miza 


No comments:

Post a Comment