15 February 2011

25 perkara tentang aku :)

ASSALAMUALAIKUM AND HYE ALL !

thanks to ANIS sebab tag ni kat saya . tysm ya ! :)
oke , lets start 25 random things about me . 

1. nama penuh saya ATHIRAH BINTI SANAZI . orang yang ta kenal aku kan , mesti pelik dengar nama ayah aku . na eja pon ta reti . alahai =.='
2. aku happy bila aku dikelilingi oleh orang2 yang aku sayang dan orang2 yang sayangkan aku . hehe .
3. aku kuat makan . sebab tu badan aku da gendut . HHA .
4. warna purple ? oh man , saya really , really , really adore dgn warna tu . oh yeahh . hehe .
5. photographer ? fuhh , mmg best la . aku suka jadi photographer .
6. aku na sangat nikon dslr . tolong la belikan untuk aku , please . i'm begging . kalau korang belikan , aku janji akan bagi korang lolipop . hehe .
7. oh ya , umur aku sekarang 16 tahun . oh , aku masih muda seyh . *bangga2 . hehe .
8. aku suka buat muka kat depan cermin . HHA . habit aku beb , nmpak cermin je mesti na buat memek muka yang kelaka . haha , tapi bila ta ada orang je la .
9. oh yeah , saya sangat menyayangi kembar ta seiras saya , miza . hehe .
10. saya single . woi woi , aku single la ! HHA .
11. aku na jadi doktor pakar tulang atau pensyarah atau ahli farmasi , hehe . banyak betul pilihan .
12. err , apa lagi ekh ? ala , banyak nye lagi . oke2 , aku kuat mengeluh . hehe .
13. hot tempered .
14. benci dengan lelaki yang tak setia dan ta menghargai perempuan . HATE much ! *emo tbe2 .
15. aku suka denga lagu talking to the moon . sweet kan lagu tu ?
16. jujurnya , aku ta suka blogger2 yang sombong . means , bila kita shoutmix dia , dia ta shoutmix kat kita balik pon . tau la blog dia cun melecun , blog aku ni apa ada ?
17. SAYA SAYANG KUCING SAYA . hehe .
18. SAYA SAYANG IBU BAPA SAYA . hehe .
19. upps ! ya . aku suka gila kereta mini cooper . gila gila !
20. aku ada penjaga yang menjaga aku . hehe .
21. aku da penat la menaip . hehe .
22. aku da ta tau na ckp ape lagi .
23. aku harap korang bole bagi aku idea . cepat la .
24. err, lalalala ~
25. yezza ! da sampai pon 25 . yehaa ! clap2 !

saya dengan bangganya mengakhiri entry ini . hehe . sesiapa yang na tag ni bole amik ya . sayang korang ! *tbe2 .

No comments:

Post a Comment