15 February 2011

tag :)

ASSALAMUALAIKUM DAN HELLO READERS !


aiyya , saya dapat tag sekali gus . oke , lets start ya .
first tag daripada APIT , tysm ya !  :

oke , actually ni contest ya . oh yeah , please clap for me sbb aku ta pena masuk mana2 contest pon sebelum nih . HHA .


1. GA ni dianjurkan oleh de'din . klik sini kalau na tahu lebih lanjut ya .
2. hadiah dia gempak tau :
1st : Sehelai tshirt anak negeri pilihan anda2nd :Top up RM 103th :Top up RM 5ni contoh T-shirt nye



3. wah , kena tag ha ? oke2 , saya mahu tag kepada :
- miza
- farhah
- eizzatul

contest ni pon ada penganjur oke , best2 .



oke , tag seterusnya daripada wiwyd , tysm too ! :

Apa benda yang paling penting dalam hidup anda?
- of course la family aku , kawan2 aku , and handphone aku . hehe .


Benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
- cardigan yang sebijik macam miza . hehe ^^


Dimanakah korang akan melangsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya?
- entah la , aku ta fikir pasal tu pon . ikut bakal suami aku je la nanti . aceceh , hehe .


Adakah korang sedang bercinta sekarang? 
- ya , bercinta dengan Allah sebagai Pencipta dan Rasulullah . kalau bercinta sesama manusia , ta pon .


Berapa lama korang akan mencintai kekasih anda?
- selagi kekasih aku tu nanti masih setia dengan aku dan menghargai aku .


Novel/buku/majalah terakhir dibaca?
- komik conan . hehe . mcm budak kecik kan ?


Apakah nama penuh korang ?
- ATHIRAH BINTI SANAZI . oh ya , saya bangga dengan nama saya tu . korang hadoo ? ta do nyoo . HHA .


Antara mak dengan ayah mana korang lebih mesra?
- dua2 .


Namakan orang yang betul-betul korang nak dalam hidup korang?
- err , siapa ekh ? entah la , rasanya ta de kot .


Adakah korang basuh baju korang sendiri?
- tidak , zaman kan da moden . dunia da maju , mesin basuh la yang basuh :)


Di manakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?
- hehe , korea . lagi satu na pergi tengok wayang dengan adik beradik aku lagi sekali kat CS .


5 lagu yang paling korang suka dengar ?
- talking to the moon ( bruno mars )
- grenade ( bruno mars )
- speak now ( taylor swift )
- kimia ( melda ahmad )
- back to december ( taylor swift )


5 Blogger yang korang nak tag ? 
- asyillah aisyah
- miza
- farhah
- eizzatul
- sape2 je la ye . hehe .



No comments:

Post a Comment