08 February 2011

i like and love . . .

kat sini , aku bukan na bagitahu yang aku da jatuh cinta , da jatuh suka , or da jatuh sayang dekat seseorang yang bole dijadikan couple aku . kat sini , aku na bagitahu yang aku ta na couple ! yeah ! itu lah sebenarnya yang menari2 dekat fikiran aku . bhahaha !

eh , bole ke aku ta couple sampai aku betul2 na couple ? eh , insyaAllah la bole . belum try belum tahu . korang rasa , ada ta lelaki yang ala-ala farid kamil , atau fahrin ahmad , atau adi putra , atau iqram dinzly atau lebih syok lagi mcm aroon aziz bila aku da masuk universiti nanti ? *insyaAllah . HHA . kalau ada , gerenti aku menggatal , menggedik na goda untuk pikat and dapatkan dia walau apa cara sekali pun . hehe . itu kerja gila ya , saya ta kan buat benda alah itu semua . harap maklum.

eh , serius la ! aku akan cari lelaki yang ala-ala aaron aziz . HHA . citarasa lagi na tggi kan . ala , suka hati saya la . yang na couple nye nanti aku , bukan kau orang . hehe . kepada anda2 yang suda couple , jgn terasa ya , sebab ini cuma saya punya pendapat and mmg la aku bole kata cm tu sbb aku belum couple lagi . HHA . sebabnya , aku malas na couple . dgn bercouple2 ni , saya bole jadi pening ya . bukan pening lalat atau pening akibat mabuk laut , tapi pening biasa tu . ala , pening sebab memikirkan sama ada bf aku tu setia ke ta la . hehe , bagi aku la .

lagi , aku rasa macam aku ta perlukan someone special sebagai couple aku sebab aku memang da happy di samping keluarga and kawan tercinta lagi tersayang . hehe . aku da ada ayah dan ibu untuk jaga aku . miza pon jaga aku tau . bila melintas jalan atau berada di tengah2 orang ramai , aku akan pegang tangan miza sbb aku takut . hehe . ya , saya seorang yang penakut . tadi masa melintas jalan , aku pegang tangan dia kuat2 sambil cakap , "miza , aku takut la . kereta banyak sangat " sambil merengek mengada2 . hehe . upps , saya hanya merengek and mengada2 kat orang yang saya sayang aje oke . org lain , sorry . hehe .

seterusnya , aku rasa sangat membazir sbb kena bazirkan duit aku untuk beli topup semata2 untuk membalas pertanyaan bf aku dulu yang tiap hari brtanyakan soalan yg sama seperti " awak tengah wat pe tu ? " , " dah makan belum ? " , "ganggu awak ke ? " . alahai , tiap hari bnda yang sama dia tanya . cuba la tiap hari dia ckp " i love u " , " i miss you " , " i need you more " ke . ni ta , ta romantik langsung . oh ya , bf aku dulu mmg ta romantik . kalau aku yg start romantik dulu , baru dia na menyibuk romantik balik . kalau ta , jgn harap la . tu salah satu sebab aku broke dgn dia . bhahaha ! ^^ dan memang ta kan ada lelaki yang aku inginkan daripada dulu kot . hehe . sbb tu aku memilih untuk jadi single .

lepas tu , bila time keluar kan , aku rasa ta romantik langsung sebab aku ta jalan sebelah bf aku yg dulu tu, ta mcm semua psgn kat luar sana kan yang bila dating dgn bf je , mesti pegang tangan kan bila jalan sama2 . so sweet ! oh , tapi saya tidak begitu . kecuali pada lelaki yang saya rela sahaja . HHA ! aku yg memilih untuk tak berjalan sebelah dia , sebab apa ? sebab time tu aku da start benci dia . HHA . miza tahu akan hal ini . kejam ta saya ? hehe , oleh itu . pada mereka yang na cuba ngorat saya , * chehh ! mcm ada je * ta payah la . bila kau drive kereta mini cooper , berpakaian segak dan bergaya , mempunyai kerja tetap , ha . baru lah aku pilih . HHA !

aku memilih ? oh , sudah tentu aku kena memilih sebab itu hak aku dan akan menetukan masa depan aku . oke , kurang sikit . kalau ta pakai kereta mini cooper pon ta pe , janji ada kereta yang best sikit . hehehe . wah , aku rasa mesti da ramai lelaki yang tolak aku awal2 sebab permintaan aku yang terlalu tinggi tu . haha . biarlah saya , saya suka single . i like and love to be single until i find someone that i think too perfect even nobody perfect in this world . * betul ke bahasa inggeris aku ni ? argh suda , bantai je .

baikla , aku chaw dulu . kang aku membebel ta tentu pasal lagi . hehe . ^^ HAPPY NEW YEAR ! * eh , bukan da lama ke habis tahun baru cina . bhaha ! suka hati saya la .


kalau korang da couple , like laa . ^^

No comments:

Post a Comment