02 February 2011

saya happy sangat harini . kenapa ? sebab saya happy la . HHA .

ASSALAMUALIKUM  firstly na ucapkan kt korg sume . hehe , thanks kepada sesiapa yg sudi follow blog comot aku nih . tysm ya ! tajuk aku ta mcm mak datuk panjangnya kan . hehe . pape je la , yang penting aku happy gila harini . eh , lupa la ! korang ta tahu kan tadi aku ada apa sampai boleh wat aku happy gila babeng . haha . tadi sambut bufday azam and hafizan la . sambut awal gila sedangkan bufday mereka 19 februari nanti . hehe , ta pela . 19 februari ta bole sambut sebab ada sekolah ganti . so , kitaorang made a decision untuk sambut tadi .

gerak dri rumah pukul 10.30 . tunggu azam punye la lama dekat situ . adala sampai berjanggut kitaorang tggu . ta muncul2 jgak , bufday boy la katakan . ta pe , sabar je . then keliling situ sebab na teman eizzatul beli baju untuk fizan . oh lupa , fizan tu bf zatul ya . hee . then , farhah and wafa beli kasut . bole wafa beli kasut sebijik sama dengan miza . gila kan , hehe . ta pela , da dia suka kasut tu , na wt cane kan . then , kitaorang pegi main bowling . tggu fizan sekali kt sana . lama la jugak main bowling tu .

then , pegi beli kfc . bungkus pas tu makan dekat tepi laut dengan angin yang bertiup sepoi2 bahasa . haha , dan selepas itu , hujan lebat mula turun ye . peduli apa kitaorang , makan je kat pondok tu . aku , miza , azam , gn shafiq main hujan . best beb ! da lama ta main hujan . best gila la . HHA . first time mandi hujan dgn mereka . yg lain ta join , diaorang takut basah la katakan . hehe . farhah snap gmba aku gn shafiq kot . bnyk gila dia amek . HHA . pape je la .

balik tu , ta mcm hujan na lebat pulak kan . kaki da la tengah sakit sebab pakai high heel . pas tu , jalan berbatu2 jauhnya . perghh ! memang lenguh gila kaki den . rasa mcm ta na pakai kasut je , hehe . jalan kat tepi tu , basah sebab kereta tu langgar lecak then kena dekat aku . terjerit aku . HHA . kejam betul seyy , na bawak kereta tu tengok2 la sikit orang kat tepi nih . geram je aku . da la tengah penat time tu , nasib baik aku ta sumpah dia terus accident kat situ . HHA . kejam !

HHA . gamba aku banyak kot dengan shafiq kat camera azam . aduhai .

No comments:

Post a Comment