02 April 2011

aku tak suka itu .

ASSALAMUALAIKUM .

dear copycat yang sudah buat copy paste di blog aku ,

aku tak suka bila ada orang menjadi copycat dan meniru isi kandungan dalam blog aku . itu idea aku , hak aku , kenapa kau meniru wahai copycat tegar ? aku malas nak mention blog kau kat sini . kalau nak tiru pon tak boleh ke kalau bagitahu aku . kau meniru ayat aku bulat-bulat . i got a little surprise when i saw your blog then my words also in there . oh , i knew that words , that's my word . you copy it !

tidak mengapalah wahai copycat . blog kau cantik , blog aku apa ada ? buruk pulak tu . jadi macam tak berbaloi lah kau melakukan perbuatan itu di blog aku . adakah kau sudah ketandusan idea ? oh tidak mengapa , if you ask for my opinion to make your blog more attractive , i'll give my opinion . pardon me if my words make you feel uncomfortable . actually , that was my intention .

just another advice , don't copy any source from another blog , or else , all bloggers will hate you . please believe me . nevermind la wahai sayangku peng'copy' . i don't angry . eh , i angry actually . but , a lil bit . jangan marah kalau saya copy apa-apa dari blog awak ye . itu sebagai balasan . tapi , tengoklah . kalau bukan saya yang buat , orang lain akan buat juga . this is not a revenge actually . yes .


look at my blog ! feel like in the beautiful forest aren't you ? HHA . i like . copycat , if you like it too . silalah copy . perbuatan anda amat dialu-alukan . *smile* \ayat aku yang tak sedap tu pon kau nak tiru , jangan risau . aku dah lupa da link blog kau . have a happy life/

No comments:

Post a Comment