04 April 2011

eh , apa korang ni ?!




korang selalu usik aku kan ? kejam la korang ni . korang refers kepada miza , farhah , eizzatul dan juga wafa . alahai . dia bukan bapak mertua aku la . jahat betul korang ni . puas aku menangkas bahawa aku dan 'dia' tak ada pape pon . korang buat gossip . tak kesian kat aku ke ? *buat muka comel* . ala , secret admire aje kot . korang pon ramai secret admire kan ?

kat kelas kan , saya kan , selalu kena buli . kesian kan saya ? :'( diaorang ah , jahat tau . mereka kata saya pendek . cikgu pon kata macam tu . tahu la saya pendek , tapi tak boleh ke korang ambil hati aku dengan kata aku ni tinggi walaupun kenyataannya tidak . sampai hati korang kan . HAHA . *penggunaan kata aku dan saya secara bergilir-gilir , harap maklum* tapi tak apa eh , aku tak kisah . aku tahu korang bergurau . wah , baik kan aku ? teheee :)

korang 'baik sangat' kan bila korang kata aku menantu cikgu tuttt . aku tak mao eh mention nama cikgu tu kat sini , karang tak pasal-pasal cerita ni tersebar satu sekolah sebab diaorang baca blog aku . wah , tapi best jugak . famous la i . Oh Emm Gee . HAHA .

tadi kan , bapak mertua aku kan . eh2 , gatalnya . hehe , pembetulan , tadi kan . cikgu tuttt kan , dia bang bang boom aku . dalam erti kata lain , dia prank aku . yes , mestilah saya cuak . gila kau tak cuak bila kena prank dengan bapak mertua sendiri . eh2 , gatal lagi . maaf ye . HHA . cuak la kena prank macam tu , aku ingatkan aku memang betul-betul buat salah . rupanya cikgu saje aje . aduh cikgu . hampir tercopot jantung saya cikgu , bila cikgu buat macam tu . lain kali jangan buat lagi eh cikgu , nakal cikgu ni . cepuk kang . HAHA . karang saya ngumpat cikgu betul-betul baru cikgu tahu . cikgu nak ke ? nasib baik saya tak nangis . dah la saya ni gembeng a.k.a cengeng . mata macam dah berair sikit . HHA .

sadis kan aku , baru kena sergah gitu dah menggelabah lebih . hehe , sebab tu lah saya perlukan sesorang yang boleh mengelap air mata saya nanti . lalalala~  *sembunyi bawah meja , malu*

cuba kau tengok blog aku . berubah lagi . lebih simple . apa ? tak suka ? alaa , nape tak suka . merajuk la macam ni , kita ngadu dekat ibu kita nanti . hehe , emo . asalkan aku suka :)

No comments:

Post a Comment